To jest wersja archiwalna z dnia 26.06.2015, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja
Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja
Załatwianie spraw
-
Wszelka korespondencja nadesłana do Szpitala odnotowywana jest w Dzienniku
Korespondencyjnym, następnie kierowana przez Dyrektora do odpowiednich komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia.
Korespondencja wychodząca na zewnątrz podlega ewidencjonowaniu w Dzienniku Korespondencji
Wychodzącej.
-
Wyjaśnień dotyczących świadczeń medycznych udzielają ordynatorzy oddziałów lub z-ca
dyrektora ds. lecznictwa.
-
Skargi i wnioski rozpatruje Dyrektor.
-
Organizację pracy w poszczególnych komórkach organizacyjnych określa regulamin pracy i
Regulamin organizacyjny.
Opublikował: System Admin
Publikacja dnia: 26.06.2015
Podpisał: System Admin
Publikacja dnia: 26.06.2015
Dokument z dnia: 26.06.2015
Dokument oglądany razy: 4 926