To jest wersja archiwalna z dnia 26.06.2015, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja

Załatwianie spraw

  1. Wszelka korespondencja nadesłana do Szpitala odnotowywana jest w Dzienniku
    Korespondencyjnym, następnie kierowana przez Dyrektora do odpowiednich komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia.

 

   Korespondencja wychodząca na zewnątrz podlega ewidencjonowaniu w Dzienniku Korespondencji
  Wychodzącej.

  1.  

    Wyjaśnień dotyczących świadczeń medycznych udzielają ordynatorzy oddziałów lub z-ca
    dyrektora ds. lecznictwa.

  1.  

    Skargi i wnioski rozpatruje Dyrektor.

  2.  

    Organizację pracy w poszczególnych komórkach organizacyjnych określa regulamin pracy i

 

Regulamin organizacyjny.



Opublikował: System Admin
Publikacja dnia: 26.06.2015
Podpisał: System Admin
Dokument z dnia: 26.06.2015
Dokument oglądany razy: 4 139